widgets

Sabtu, 20 Agustus 2011

Cerita seks kain satin


Kain satin


Sejak peristiwa Randy puas mengesekan penisnya dan memuntahkan spermanya di belahan buah dadaku yang masih terhalang kemeja satin pada hari itu. Dia semakin suka bila aku mengenakan kemeja satin dengan permainan seks di atas tubuhku yang masih lengkap dengan kemeja satin. Kebiasaannya kami akan berhubungan seks sehabis pulang dari survey atau dari tempat customer. Setibanya di hotel, aku akan menyerahkan tubuhku kepadanya, dan sudah pastinya dalam berpakaian lengkap kerana keinginan nafsunya untuk menyetubuhiku ketika masih berpakaian dari bahan satin karena aku mengerti tentang dia setiap melakukan hubungan seks aku selalu disuruh mengenakan kemeja satin.

Jika pakaianku adalah satin Randy selalu bernafsu dengan aku. Tidak heranlah  jika kenapa dia membelikan pakaian untuk aku ke kantor dan di hotel kebanyakkannya adalah satin, kenapa tidak  baju atau
Kain selain satin.

Dua hari lepas, kami bersetubuh dalam keadaan aku yang masih berbaju kemeja satin berlengan panjang berwarna putih. Kami melakukan aku hanya memakai kemeja satin serta membuka celana dalam dan Randy hanya membuka celananya tanpa membuka baju sendiri dan tali lehernya. Namun nafsu nya bila melihat buah dadaku yang
berbalut kemeja satin tanpa BH dia selalu meremasnya dari belakang tubuhku dia ujung-ujungnya mengarahkan penisnya dan mengesekan dikain satinku dan selalu memuntahkan spermanya di atas dadaku yang masih mengenakan kemeja satin. Dan aku Sengaja aku kepitkan buah dadaku dengan tangan supaya penisnya diapit keduah buah dadaku pas dikain satin agar irama maju mundur penisnya bergerak dengan sangat licin dikain satin yang aku kenakan ditambah agar putting susuku bertambah menonjol dan membuat dia bertambah bernafsu untuk melakukan hubungan seks. Atas permintaanku, dia pun selalu memandang  ketika aku sedang memegang buah dadaku yang mana spermanya masih membasahi kemeja satin di bagian buah dadaku.  Aku selalu senang kerana dia merasa puas dengan layanan ku.

Pagi tadi, sebelum pergi ke kantor. Randy  menyuruhku jangan memakai BH dan dia
meminta ku memakai baju kemeja satin berwarna merah jambu. Hasilnya, sepanjang hari selama bekerja tampak dari luar kemeja satin  membonjol dan jika siapa melihat, dia akan mengambil kesempatan untuk meramas buah dadaku dan bermain dengan puting dari luar baju yang ku pakai. Aku tahu nafsunya akan tinggi setelah balik ke hotel dan filingku ku memang tepat.

Masuk ke kamar, belum sempat aku buka sepatu dan menuju ke ranjang. Dia terus memeluku dari belakang aku di pintu hotel. Nasib baik pintu itu tebal, so tak ada siapa boleh dengar dari luar. Aku menerima kenikmatnya dalam
keadaan menunging dan berpaut pada pintu. Randy menikmati tubuhku dengan hanya menyelak kainku dan menanggalkan seluar
dalamku. Ketika itu, aku benar-benar ingin dia memuntahkan
benihnya di rahimku kerana aku rasa rindu dengan semburan
hangat di dalam kemaluanku, tetapi pak usu mengakhiri
permainan dengan meminta aku berlutut dan menghisap
batangnya.



Mula-mula aku ingatkan dia nak pancut dalam mulut, rupa-
rupanya dia nak pancut ke muka aku. Air maninya bersepah di
mukaku dan banyak juga yang meleleh jatuh ke buah dada dan
baju ku. Semasa air maninya memancut keluar, dia berkali-
kali mengatakan bahawa dia stim tengok tetek aku yang
terdedah dalam keadaan masih bertudung. Kemudian dia
membawaku ke sofa kerana keadaan di situ agak terang. Di
situ dia menangkap gambar tetekku yang berlumuran dengan
benihnya. Kemudian aku memberitahunya bahawa aku merindui
batangnya berdenyut melepaskan benih didalam rahimku. Pak
usu hanya tersenyum dan dia menjanjikan akan memberikannya
kepadaku pada waktu malam.

Sesungguhnya dia adalah orang yang menepati janji. Kami baru
sahaja selesai bersetubuh dan dia kini sedang enak dibuai
mimpi. Aku juga semakin goyah akibat kepenatan, namun aku
gagahkan juga menulis diari ini. Nak taip dalam laptop aku
takut mengganggu tidurnya. Ketika ini aku masih dapat
merasakan kelengkangku licin dengan lendir hasil dari
perbuatan terlarang kami tadi. Ohh.. penatnya..


Tidak ada komentar:

Posting Komentar